söndag 5 december 2010

Höjden av lathet-

det måste vara att jag fått "mustumme". Då jag slet på ett café i två år, och har ett tanke sätt som lyder i stil med att:
Bär allt på en gång, än fast det finns rasrisk och kramp i de övre extrimeteterna. Spara tid är a och o.

För drygt tre månader sedan började jag känna av den gamla bärskadan i nedre delen av tummen som uppstod under mina tappra brickbärarår, som faktist var helt underbara med det är en annan historia, tänkte jag att det skulle vara en bra idé att leta fram musen från min stationära dator i och med att tummen får jobba ihjäl sig under mina timmar vid facebook och de halvkassa bloggarna jag följer.

Men då denna kroppsdel både blivit utnött av surfande och fastnat upptryckt i rectum har letandet av musen fastnat vid att vara en tanke. Inget har hänt. Och här sitter jag, still going on, peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar